Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

Τα προϊόντα περιποίησης του προσώπου μου!

Γεια σας! Είμαι η Δήμητρα και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας στο πρώτο μου post τα προϊόντα  που χρησιμοποιώ για την περιποίηση του προσώπου μου.

Πρόσωπο:


1.Castalia sensial gel nettoyant surgras:Χρησιμοποιώ αυτό το gel για τον καθαρισμό του προσώπου μου από τους ρύπους και το μακιγιάζ.Το gel αυτό είναι παρά πολύ καλό για ξηρές και ευαίσθητες επιδερμίδες όπως είναι και η δική μου.Αυτό που λατρεύω σε αυτό το προϊόν είναι ότι δεν αφήνει ξηρή την επιδερμίδα και επίσης μετά από την χρήση δεν τραβάει το δέρμα μου .Η αρχική του τιμή είναι 19,90Ε αλλά μπορείτε να το βρήκα πιο οικονομικά σε online φαρμακεία.link:http://www.pharmacy-shop.gr/gr/el/products/castalia-sensial-gel-nett-surgras-500ml



2.A-derma RHEACALM:Αυτή η ενυδατική μου αρέσει παρά πολύ γιατί έχει πλούσια ενυδάτωση και όταν το δέρμα μου είναι πολύ ξηρό το βοηθάει να μην ξεφλουδίζει.Αν και είναι μια πλούσια ενυδατική προσώπου είναι ιδανική για πριν το μακιγιάζ διότι δεν μου αφήνει λιπαρότητα και απορροφάται αμέσως από το δέρμα μου.Η αρχική της τιμή είναι 14,50E αλλά μπορείτε να την βρείτε πιο οικονομικά σε κάποιο online φαρμακείο.link:http://www.pharmasee.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=eny_fly_default.tpl&product_id=9815&category_id=45&option=com_virtuemart&Itemid=78&lang=el






 3.Tea tree face maske (Body shop):Αυτή την μάσκα την χρησιμοποιώ μια φορά στις 2 βδομάδες όταν νιώθω την ανάγκη να την κάνω καθώς με βοηθάει να απαλλαγώ από τα σπυράκια και από τα μαύρα στίγματα όμως μου αφήνει αρκετά ξηρό το πρόσωπό μου.Αυτό πιθανόν να οφείλεται επειδή η μάσκα αυτή περιέχει τεϊόδενδρο το οποίο βοηθάει στην μείωση της ακμής και της λιπαρότητας και όπως ανέφερα προηγουμένως το πρόσωπό μου είναι ξηρό.Την μάσκα αυτή θα την βρείτε στα body shop ,δεν θυμάμαι ακριβώς την τιμή της νομίζω είναι περίπου στα 12-15Ε.



4. Tea tree oil(body shop):Είναι θαυματουργό μόνο αυτό έχω να πω.Το χρησιμοποιώ κυρίως το βράδυ όταν έχω  κάποιο εσωτερικό σπυράκι και το επόμενο πρωί ή θα έχει εξαφανιστεί ή θα έχει μειωθεί πάρα πολύ.Πλέον tea tree oil βρίσκεται και σε μαγαζάκια με βιολογικά προϊόντα.Το συγκεκριμένο το έχω πάρει από τα body shop στην τιμή των 6Ε





5.Apivita face scrub with apricot:Αυτό το scrub μου αρέσει πάρα πολύ γιατί δεν έχει σκληρούς κόκκους και δεν γδέρνει το δέρμα μου επίσης μυρίζει καταπληκτικά!!!Η αρχική του τιμή είναι στα 10E αλλά μπορείτε  την βρείτε πιο οικονομικά σε κάποιο online φαρμακείο.link:http://www.easypharm.gr/Proion/5394-212/Apivita-Face-Scrub-Gel-%CE%89pias-Apolepisis-prosopou-me-verukoko-40ml/

6.Frezyderm suncreen color velvet face spf50:Κάθε μέρα χρησιμοποιώ αυτή την αντιηλιακή γιατί αφήνει ένα ματ αποτέλεσμα  το οποίο διαρκεί για πολλές ώρες και έχει μια αρκετά καλή κάλυψη .Είναι πάρα πολύ καλή και σας την προτείνω ανεπιφύλακτα.Η τιμή της είναι 27,50Ε αλλά μπορείτε να την βρείτε πιο οικονομικά σε κάποιο online φαρμακείο.link:http://www.pharmeden.gr/frezyderm-sun-screen-color-velvet-spf50-50ml/

Μάτια:

1.korres eye mask cucumber:Η μάσκα αυτή με βοηθάει πάρα πολύ με τους μαύρους μου κύκλους και είναι πάρα πολύ δροσερή γιατί περιέχει αγγούρι.Η αρχική της τιμή είναι 3,95Ε αλλά μπορείτε να την βρείτε πιο οικονομικά σε κάποιο online φαρμακείο.link:http://www.2happy.gr/gr/el/products/korres-eye-mask-cucumber-droseri-maska-mation-me-aggoyri-8-ml-maska-mation-me-ekxylisma-aggoyrioy-poy-prosferei-drosia-eno-antimetopizei-apotelesmatika-toys-mayroys-kykloys-kai-tis-sakoyles

















2.A-derma RHEACALM:Αυτή η κρέμα ματιών είναι πάρα πολύ καλή ειδικά αν η περιοχή γύρο από τα μάτια σας είναι ξηρή.Εμένα μια περίοδο τα μάτια μου ήταν πάρα πολύ ξηρά και μου έκανε απίστευτη δουλεία!Η αρχική της τιμή είναι 14,60 αλλά μπορείτε να την βρείτε πιο οικονομικά σε κάποιο online φαρμακείο.link:http://www.pharmasee.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=eny_fly_default.tpl&product_id=9816&category_id=57&option=com_virtuemart&Itemid=78&lang=el

Χείλη
















1.Apivita lip care with chamomile:Δεν θα πω πολλά για τα ενυδατικά χειλιών από την apivita τα λατρεύω όπως οι περισσότερες από εμάς γιατί δίνουν μια πλούσια ενυδάτωση στα χείλη.Έχω ξεχωρίσει όμως αυτό το lip care γιατί είναι πολύ ενυδατικό , έχει spf15 και μυρίζει τέλεια!Η αρχική του τιμή  είναι στα 4,30E αλλά μπορείτε να το βρείτε πιο οικονομικά σε κάποιο online φαρμακείο.link:http://www.pharmasee.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=eny_fly_default.tpl&product_id=4846&category_id=73&option=com_virtuemart&Itemid=78&lang=el



2.D.I.Y lip scrub:Και τέλος σας έχω ένα lip scrub που χρησιμοποιώ συνέχεια γιατί τα χείλη μου σκάνε συνέχεια,έχω πολλά πετσάκια και έτσι δεν μπορώ να φορέσω τα κραγιόν μου και ειδικά τα ματ.Το μόνο που χρειάζεστε γι αυτό το d.i.y είναι μια κουταλιά του γλυκού καστανή ή λευκή ζάχαρη ( εγώ χρησιμοποιώ καστανή γιατί οι κόκκοι της είναι πιο σκληροί και έτσι γίνεται πιο βαθιά απολέπιση ) και μια κουταλιά του γλυκού ελαιόλαδο ,το ελαιόλαδο θα δώσει στα χείλη μια ενυδάτωση αν δεν θέλετε να βάλετε ελαιόλαδο μπορείτε να το αντικαταστήσετε με μέλι, τα ανακατεύετε όλα μαζί και είναι έτοιμο!!!



Ευχαριστώ που διαβάσατε το post θα τα πούμε σύντομα σε ένα καινούριο!!!
Φιλάκια πολλά! DM xxx
Email:beautybbydm@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου